torsdag



Åhå. vill typ bo i australien eller nåt. Vid en strand och typ jobba på ett café där. Och efter det surfa. Kanske kan va aupair där? Bo hos en familj vid stranden, ta hand om lite ungar, träffa nya människor och chilla runt. Det skulle vara drömmen typ! Fatta va härligt. Att bara åka bort helt själv och lära sig nya saker! Visst, i början kanske det är lite pirrigt och läskigt, men jag tror man lär sig så sjukt mycket om man reser själv. Det är nog sjukt värt alltså.

Kom hem från skolan för typ en timma sen. Slutade halv två så det e najssssss! Ska till stan man Molly strax. Det var typ nån grej som vi skulle kolla på haha eller jag vet inte! Men det blir bra :) Efter det ska jag träffa Linn för att planera våran gympalektion. Och när vi är klara med det så ska vi ut och powerwalka! Får väl se hur det går...har sån himla träningsverk i vaderna från träning igår. Ajj! Men iallafallllllll...sen ska jag försöka hinna plugga lite No också. bööööh vi håller på med kärnfysik och har prov nästa vecka. Tycker detta området var sjukt ointressant faktiskt, och ofta brukar jag tycka att det är rättså kul. Men icke sa nicke. Inte denna gången.
Nej, nu måste jag grabba mobilen och smsa Molly. Vi höres! CIAO
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0