hair

before.....                                                                 .....and after.....:D

Visserligen så ser det ut som jag är brunett på första bilden, vilket jag inte var. Och på den andra bilden ser det ut som håret blev helt vitt och mycket ljusare än vad det egentligen är. Haha, så det ser inte ut som på bilderna, men nu har ni iallafall fått se ungefär.
Under dagen har jag varit i stan för jag skulle byta en mascara. Köpte den igår och märke när jag kom hem att den va blå. Men surtanten sa att jag inte kunde byta den så jag ba grrr. Nåja. Sen träffade jag Astrid. Vi satt och kollade på One tree hill och typ somnade. Sen träffade vi Siri och gick en sväng. Sen käkade vi och sen gick dom hem. Nu sitter jag och chillar med mormor och morfar i vardagsrummet. Ute är det kolmörkt och bläätråkigt. Jag menar, tänk om det var sommar nu. Då kunde man gått ut och typ badat i havet eller grillat eller bara gå runt. Nu är det kallt så man fryser rumpan av sig. Usch!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0