Nu är det bara.......




....EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON!
Oh lord! tiden går fort här! Mysigttttt!

Kom hem för typ en timma sedan. Vi var ju på gymnasiemässan, precis som 99% av hela jordens niondeklssare! Kan ju säga att det var ganska mycket folk där...... Jag och Molly kutade runt och snackade med massa olika personer på olika skolor. Det är verkligen sjukt svårt att veta, men nu har jag iallafall en liten hum om vad jag vill gå. Fast neeee! Har druckit lite te och inte gjort någonting sen jag kom hem. Ikväll ska jag bara ta't lugnt tror jag. Igårkväll kom jag hem från träningen vid typ kvart över nio tror jag. Och efter det skulle jag äta och fixa massa saker. Gissa om jag var pigg i morse? Jätte. Men okej. Ikväll ska jag alltså bara plugga lite geografi och chilllaaaaaaaaaaa för imorgon är det fredagggggggg. Gud va härligt. Den här veckan har gått stört fort, men ändå stört långsamt. Och jag är glad att den snart är över! Vill bara ha helg just nu.

Nu ska jag köra lite geografi! innan jag somnar lixom.
/Elin

update: glömde säga att jag i princip har knäckt axeln av mig. Har plockat på mig för många gymnasiekataloger alltså....jesus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0