maja gästbloggisch

Hallå där kött och blåbär! Maja här, också kallad CoolasteBrudeniStan.
Jag gästbloggar här på Elins blogg nu som ni märker. 
Fett awesome! 

Några saker som jag älskar med Elin!!!!!

1. Hennes klockrena humor såklart

2. Hur generös hon är, alltid så sneel

3. Stilen

4. Hennes skratt

5. Att hon alltid får en att skratta

6. Hon lyser alltid upp tillvaron, är hon inte med så känner man hela tiden att det verkligen fattas nåt. Det blir verkligen tomt när inte hon är med.

7. Att hon är bästaste kåmmpiizeen!!

Nu vill jag tipsa om några bra låtar!! 

Anneka- Shut her down


Batlhazar- Fifteen Floors
Hanson- Mmmbop
Hahaha nej jag kommer inte på fler. 
Men hoppas ni haft en bra dag. 
Och läs gärna min blogg. Den suger men ändå! Delar den med min kompis Sally.
unpredictable.blogg.se

Puss och Kraaaaam
MAJA C NILSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0