hälsningar från en sjuk elin



3 bilder som symboliserar vad jag har haft för mig de tre senaste dagarna. Vaniljglass: för att lindra den smärta som råder i min hals (påminner om den där halstablett-reklamen. när en kille käkar spagetti fast det är ståltråd istället..). Te: Smak av rabarber och vanlij, också för att lindra det fruktansvärda, obegripligt irriterande halsontet. Nagellack: Ett försök att liva upp stämningen efter en lördag, söndag och måndag hemma.
En annan sak som har hållt mig vid liv (höhö) är sex and the city-boxen. Har kollat igenom typ hela nu, för miljonte gången :) Jag är lite piggare idag, men inte min hals. Jag låter som en kråka och hostar som en...öh..ja, jag vet inte vad.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0