torsdag



YEEAAHH, på fredag ska jag, Jonna och Linda på matchhh. Det kommer bli superknas och roligt :DDD

Denna tosdagsmorgon börjar vi 9 istället för 10..hrm..bara för att vi ska ut och göra massa undersökningar tillsammans med....*trumvirvel*....5orna! yeey va kul det kommer bli. har verkligen sett fram emot detttttttttt! nejmen, ja. har gjort pastasallad med typ lite pesto, melonklyftor och loka pineapple. Fick nästan hjärtklappning för ett tag sen. Jag skulle lyfta burken med salladen i och så tappade jag hela grejen i golvet och locket flög av, men det visade sig att den hade dubbla lock på sig. himla tur, annars hade jag inte haft nån matsäck.
Nu ska jag tagga till inför denna roliga dag kompisar!!! ha det gött sålänge
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0