Micro NIKKOR 60mm ♥

Tänkte göra ett inlägg om mitt nya objektiv! Har också uppdaterat kategorin min kamera, klicka HÄR för att komma dit.
Tänkte först visa vad som är skillnaden på mina två objektiv. Mitt första (fick 2009) heter NIKKOR 18-105mm. Det är ett zoomobjektiv och fungerat till mycket. Mitt nya objektiv fick jag när jag fyllde år, i april, och det är superbra!

Denna bilden tog jag för några veckor sen med mitt gamla objektiv. Detta är så nära jag kan komma för att få skärpa.


Denna bilden tog jag lite snabbt för typ en halvtimma sen med det nya objektivet. Ser ni att jag kan komma mycket närmare än med det andra objektivet? JAAA DET KAN JAG. Inte världens finaste bild men jag tog den snabbt!


Här är några andra bilder som är tagna med det nya objektivet också:



Nu ska jag dra ut med Yassin en sväng tror jag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0