lite roligt sådär!

Halloj! Är hemma nu och är proppmätt! På hemvägen gick vi till ett ställe, typ vid mariatorget, och kollade. Mamma hade hört att dom ska spela in en del av milleniumfilmerna (amerikanska) där inatt typ, så det var massa ljussättningar överallt och avspärrningar. Vi stog och kollade lite och dom hade till och med sprutat massa konstgjord snö på taken och lite av marken. Hehe, sen kom en tjej (innanför avspärrningen) på motoscykel. Kanske tjejen som ska spela Lisbeth? Fast nää..det var säkert någon som skulle spela henne, hon får nog inte åka motorcykel.


lampooooooooooooor

ännu mer lampor som stack upp från husen


Här är tjejen på motorcykeln. Det var typ inspelning precis då för killen som står bredvid typ ba 3...2..1..GO! och sen körde hon iväg igen. Ser ni där i bakgrunden på taken? Snöööööö
Sen tyckte jag att mina kära päron skulle få vara med här på bloggen idag. Låt mig presentera Lars-Eric (fint pappa, fint!) och Christina! YEY :)

Nu ska jag sövaaaa, match imorrn!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0