härliga lördag



Det här har verkligen varit en jättebra lördag, fast slutet vart inte lika bra. Nu ska jag ta allting från början. Läs om ni orkar, haha.
Dagen började med att jag vaknade och åt frukost. Sen packade jag alla min fotbollsprylar och gick ner till konsum. Där mötte jag Linda och vi tog bussen till skanstull. På bussen träffade vi erika. Hon skulle till 7eleven och köpa nånting till frukost så vi hänge på. När vi stog där inne så kommer en kille i 25-års åldern och ba: Har ni inte ätit nån frukost, tjejer? Vi ba : Jo, men inte erika. Han ba: ahmen då får jag köpa varsin bulle till er! Haha, vi ba : jahaaaa..okeeej...tack så mycket! Det va lite random sådär.
Matchen gick asbra och sen stack jag hem. Duschade och mötte Stella och Yassin. Vi köpte smothies och satte oss i solen på bysis. Där satt vi och babblade i typ en och en halv timma och sen sa jag att jag snart måste toppa mitt hår. Och Stella ba jaaa det måste jag med göra. Sen fick vi värsta rycket och bestämde oss för att gå och klippa oss. Haha! Så vi klippte oss!
Sen var det meningen att vi skulle hem till Petra och grilla ikväll. Men min hals började göra sjukt ont så jag stannade hemma. Blir så grymt irriterad. Perfekta kvällen och grillning, men NEJ, klart man ska bli sjuk. Myrslok också. Sitter och kollar på tv och har tråkigt just nu. Nu ska jag ta en Strepsils. Adjö!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

lille elin :( gå och sov nu ;)

2011-05-07 @ 21:01:09
URL: http://lindaflodins.blogg.se/
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Härliga bilder!

2011-05-09 @ 21:52:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0