fredag



Slutade lite tidigare idag för jag och Yassin börjde jobba med so:n innan lektionen hade börjat. Gick hem och såg ett fint träd. Hämtade kameran och bytte till det nya objektivet. Sen fotade jag trädets blommor och här är två bilder tagna för typ 5minuter sen. Typ ääälskar objektivet. Bilderna blir en helt annan grej! Det blåste ute så det vart lite svårt att fota, men det gick ganska bra iallafall.
Ikväll ska jag på resturang med familjen och Astrids syster Frida som är i Stockholm nu. Myspys! Sen kanske jag träffar nån senare. Imorrn är det match på morgonen så jag måste soooooova mycket inatt. Hoppas ni får en trevlig och rolig fredagskväll kompisar!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0