bara för att




•När jag var mindre hängde jag alltid ut mitt täcke på balkongen innan jag skulle gå och lägga mig. Tyckte det var fett skönt att täcket var svalt och skönt. Wait a minute...jag har nog berättat det där förut. haha, jag har nog tappat minnet av den här förskyldningen.

•Jag tycker att svenska lantchips är dom godaste chipsen! Alla smaker är så jädra goda :) Det dåliga är att en påse innehåller så lite.

•Jag saknar att använda tandtråd! Har inte använt det på ett år, eftersom tanställningen är i vägen. LÄNGTAR TILLS DEN ÄR BORTA.

•När jag, Jonna och Linda skulle beställa mat på mc donalds i fredags innan hammarbymatchen så skulle jag beställa en milkshake. Av någon konstig anledning så sa jag inte milkshake utan smält glass istället. MAHAHHahaH gud va roligt elin alla garvar ihjäl sig! nejmen prutt va tråkigt. (linda tvingade mig att skriva det, säger vi..)

•Jag hatar att te luktar mycket godare än vad det smakar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0