9e


tog bilderna från bilen när vi åkte hem från åre. dålig kvalité. dumma blogg.se

Idag har jag gjort typ massor med latte och chailatte. Det är fett kul när man har lärt sig allting. Full rulle! I morse var det värsta vårigt ute. Solen sken, fåglarna kvittrade och jag gick i skinnjacka och converse. ÅHÅHÅHÅH härligt!nSka försöka gå och lägga mig tidigt idag så jag är pigg och glad imorrn! Om det är lika fint väder imorrn som det var idag så ska jag nog gå ut och fotografera lite runt huset här. HÖHÖHhhhÖ!
Är typ ungefär super dubbel mega extremt trött i mina ben så nu ska jag stänga av datan och tvätta mig och slappa.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

värsta rimmet ju :D

hihiihih fet skönt med vår själv sitter jag på flygplatsen i new york m dunjacka :s snart lyfter planet :( (om 1 och en halv timme)

2011-03-09 @ 22:13:48
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0