earth hour 2011



Tjenixen! Igår tog jag 66an hem till Yassin. Där satt hon, och jag Petra i mörkret med brasa och tända ljus i en timma. Earth hour! Satt och snackade en stund och sen tog jag 66an hem igen. Mysigt! Hela morgonen har jag repeterat frikyrkor inför religionsprovet på tisdag. Nu har jag precis ätit en liten lunch med mamma och Johanna och om tjugo minuter ska vi in till stan och kolla. Solen skiner, fett härligt! Ni har väl inte glömt att ställa om klockan? Asså woho, tänk, för varje sekund, minut, timma och dag så går det mot sommaren, härliga eftermiddagar på zinken, på kanalplan med svettiga fotbollsträningar (hah). Varberg, saltvatten, Stockholm, Frankrike! JUSTE FAN, jag ska till Frankrike med Molly och Yassin i sommar! Herrejesus va rolig denna här sommaren kommer bli. Summer 2011, watch out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

fast vi kommer sakna dig på sportscamp :(

2011-03-27 @ 18:00:59
URL: http://lindaflodins.blogg.se/
Postat av: Isa

Fin blogg du har! Vi har en liten (med betoning på liten) tävling i vår blogg där man kan vinna en länkning. Tävlingen går ut på att gissa vad det är för något på bilden. Kommentera inlägget med vad du tror att det är för att vara med och tävla om en länk!

Inlägget:



http://isaoliviainspiration.blogg.se/2011/march/vad-kan-detta-vara.html

2011-03-28 @ 16:50:19
URL: http://isaoliviainspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0