hooooooooola!



Hallåådär! Dagen igår var fullspäckad så jag har inte en enda minut över till att sätta igång datan (förutom när jag skulle kolla när bussen gick).
Först var jag i skolan, slutade 4. På sista lektionen var det sjukt konstigt. Jag och Yassin (det här låter så töntigt så jag vet inte vad) började helt utan anledning att skratta. Båda var helt kokotrötta så jag orkade verkligen inte hålla inne all skratt. Så ja..men sen tog lektionen slut och jag knallade hem. När jag kom hem kollade jag på datan när bussen gick och sen gick jag ner till bussen. Jag skulle då till ett spelarmöte med laget och efter mötet var det egentligen träning, men eftersom jag var så trött så tänkte jag att jag skulle hoppa träningen, så jag hade inga träningsgrejer med mig.
Och så kom jag ner till bussen och så står det 8min och ja ba böööh. Och sen ba "men hallå, vad håller jag på med? Det är klart jag ska på träningen!" Så jag kutar hem igen och hämtar sakerna och hinner med bussen. Efter mötet var det träning och jag ska säga er, att det är ett under att jag ens klarade av att stå upp. Jag har inte varit så fruktansvärt trött på länge. Jag förstog inte varför. Jag hade inte gått och lagt mig särskilt sent eller nånting, jag var bara superdupertrött. Som tur var så har jag sovmorgon idag så jag behöver inte skynda mig till skolan på direkten.
I söndag var jag ute på promenix med Jonna, Linda, Maja och Kayla. Vi tog fina bilder i solen. Ovan ser ni två av dom! Jonna, Kayla och Maja på första och Linda på andra :) Fler kommer sen!
Idag är det en helt vanlig dag i skolan, men imorrn är det halvdag och på fredag är det studiedag. Känns tjoooooockt mä najzz.
Gud vilket långt inlägg!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0