jo



Hahah okej..nu kör vi en "elin hissar"! wohoo!

Godmorgon juice
- Den här älskar jag! Ja...jag har inte så mer att säga om det, haha. Gott!



Havreknäcke (jag kallar iallafall det för havreknäcke) - Det här typ det godaste knäckebrödet som finns. Äter nästan alltid det hemma till frukost och på lunchen i skolan. Kan äta 4-5 stycken på raken utan problem. Så jädra gott!!!!!!!!!!!



Ögonmakeup remover pads - Dessa köpte jag på kicks i Åre när jag var där på sportlovet. Andra som jag har använt blir man alltid så oljig av, vilket jag inte gillar. Men dom här är banne mig mina favvisar just nu! Det är helt vanliga pads, fast utan olja. Man slipper att bli oljig och dessutom försvinner sminket enkelt. Jag är inte direkt någon expert, men det funkar bra för mig!



/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

omg dedär knäckebrödet e skitgott !

2011-03-15 @ 16:21:14
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0