tjo


Schal, h&m tror jag (gammal) - Skinnjacka, h&m (köpt förra året) - byxor, sheap monday - converse

Haha, fint att jag gör samma pose på båda bilderna.
K00lingen Elin is in tha house. Ska försöka göra lite fler typ dagens klädval blablagrej. Tycker själv att det är grymt roligt att kolla på andras kläder, så jag kan väl lika gärna göra samma sak. YEYYEYEYE nog om det. Kom nyss hem från praoen. Eller nyss och nyss...för typ två timmar sen. Är typ proppmätt för jag har precis klunkat ett chailatte. Bööh va mätt man blir! Snart ska jag äta middag här hemma iallafall så ni får ha det göööööööööööööött.


här kommer ett litet gästinlägg från mig :D
glad helg!!                                                                                              <--- ööh, jaha..?
/ Johanna

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0