oh-rey!

Hejsan svejsan! Här kommer ett snabbt inlägg från Åre. Dagarna är jättehärliga, men idag var det väldigt blåsigt och molnigt= alla liftar stängda på toppen= tummen ner! Men annars har det varit gr8. Igår träffade jag Petra, Molly, Maja, Matilda och Vera. Vi hade jätteroligt i liftarna och backen. Idag har jag åkt med min syster Johanna, pappa, Petra, Petras pappa och Molly. Petra och Molly bor i en stuga i Edsåsdalen (eller vad det nu heter) som ligger en bit ifrån Åre. Imorrn ska vi äta middag hos dom där. Mysmys!
Nu ska jag inte babbla om massa saker. Snart ska mamma, pappa, Johanna och jag ner till Åre torg och käka middag på nån resturang. Sen ska jag hit till stugan igen och sova!!!!!!!! Gud va skönt det kommer bli. Gaah! Iallafall, imorrn ska jag kanske träffa Jonna och åka. Ha det gööööööööööööttt berättar mer när jag kommer hem på söndag.

/elin

Kommentarer
Postat av: Linda

hörrududu skriv i mail på fb när du är hemma :)

2011-03-04 @ 05:05:13
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0