lördagsmorgon


HAHAHAHHAHHa eh ja. Detta är en bild från times square, new york, i somras hahahah. Det var proppat med folk på gatorna och så gick Harald fram till två poliser och frågade om han fick ta en bild med dom. HAHA! Det var rätt kul asså. Den dåliga kvalitén beror på att den är tagen med pappas kamera.

Godmorgon, vaknade typ nyss. Igår var jag på muk med massa sköna människor. Vi käkade chilenska piroger som var asgoda, lyssnade på chilensk musik, dansade till chilensk musik och gjorde ett chile- quiz. Som ni märker så var det lite chile- tema, haha. Mysigt värrreee.

Snart ska jag käka frukost och plugga och sen blir det match! Efter det måste jag typ kuta till h&m och prova en bikini (jag svär att den redan är slutsåld) som är röd med volanger. Vi ska simma och göra livräddning med skolan på torsdag och alla mina bikinisar är för små eller bara fula. Det är liksom min plan idag. Om jag inte kommer hem med en bikini idag så ligger jag risigt till asså, för jag har massa träningar i veckan och kommer inte hinna gå och köpa nån efter skolan då.
Tog inte med mig min kamera igår (?) så det blev inga bilder :(

/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

jooo, men jag skrev dedär innan vi bestämde ;)

2011-03-19 @ 10:20:18
URL: http://lindaflodins.blogg.se/
Postat av: susannabäääst

skitfin blogg & du är skitbra på att blogga ;) kolla in min också!

2011-03-19 @ 16:42:25
URL: http://susannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0