ledig dag



HAHAH, härliga bilder va? Jag, Linn och Petra tog dom idag i en sån där automat i en tunnelbaneuppgång. Så jädra roligt det var! Måste göras om alltså.
I stan gick vi och kollade lite i affärer. Linn köpte två linnen, Petra köpte ett par solglasögon och jag köpte ett par jeans och ett par örhängen! Får ta kort och visa jeansen och örhängena senare. Vi kollade in på den nya topshop-affären också. Åh gud, vet ni hur mycket fina saker det fanns där eller? Helt sjukt. Sen åt vi på mc donalds och senare åkte vi hem. Nu har jag lagt upp lite bilder på fb från dagen och tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg här. Måste återgå till pluggandet nu asså.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

jag skulle ta ett sånt där foto till spelarleget!!! meeen jag hade inte så mycke pengar med mig :( bajskiss

2011-03-23 @ 17:24:35
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0