elin langar pic's assooo



Halsduk, jc - skinnjacka, h&m - vit kofta, ingen aning - jeans, cheap monday - skor, converse

Nämen tjena människor. Dagen började med att klassen åkte till högdalen och kollade på en teater. Den va bra :) Sen bar det av igen till skolan och käkade lunch. Sen var det bara no och svenska kvar. Nu är jag hemma och jag laddade precis in några bilder (ovan) från imorse. Förtjusande, inte sant? Jag och Johanna dunkar lite september, men snart måste jag ta mig i kragen och göra hemkunskapen. Ikväll klockan halv nio är det träningsmatch och jag är såååååå taggadddddddddd! OOOCH imorrn är det fredagggg! Wohoo thumbs up very mucho!
Ha en grym torsdag
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0