both ways



Morrnmorrn! Klockan är nu halv tio och om en kvart ska jag pallra mig iväg hem till Molly. Sen ska vi gå till praoen. Hoppas att det går bra!!!!!!! HÅLL TUMMARNA FÖR OSS! Slutar klockan sex och efter det ska jag direkt på träning. Utomhus. Burrburr! Men det kommer säkert gå toppenfint. Får berätta om dagen sen när jag kommer hem om jag hinner. Träningen börjar 18.45 och slutar 20.00 typ så jag vet inte om jag hinner. Annars får jag berätta imorrn på morgonen. Ni vet, vi börjar ju inte förens 11.00 varje dag!!! Hur bra? :D

Denna härliga dag måste ju få en rolig liten låt, ELLER VAD TYCKER NI? Här kommer en fett skön låt jag och pappa lyssnade på i bilen hem från åre igår. Herman's Hermits asså <3
THIS DOOR SWINGS BOTH WAYS, IT GOES BACK AND FORTH!


spola fram till 1:00!

/elin

Kommentarer
Postat av: hanna'

har en tävling på bloggen ;) kika gärna in och anmäl dig :D

2011-03-07 @ 18:46:31
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0