visste ni att....



• Jag önskar att jag har ljusare hår. Ni vet när det blir så solblekt och snyggt. Har hört att man ska ha citronsaft i håret. Får testa det nån gång, haha! :)
• Jag älskar min mormors flädersaft. Kan dricka flera liter!!!!!!!
• Jag älskar när man har nån såndär ASBRA bok som man knappt kan sluta läsa.
• Jag börjar i nian efter sommarn (NÖHÖ?). Är lite nervis hära!
• Jag fotade grymt fula bilder förut! Ibland kollar jag på bilder från förra året. Herejisses va fula vissa är!
• Jag blir alltid brunast på underarmarna. Min mage är alltid likblek. Den vill liksom aldrig bli brun! (Kan ju bero på att jag nästan alltid ligger på mage och solar...)
• När jag va liten kunde jag inte säga Elin, jag sa istället Elim.
• Jag blandar ofta ihop Daniel-Adams Ray och Oskar Linnros. Fråga mig inte varför!
• Jag vågar åka alla grejer på gröna lund. Jag får egentligen typ hjärtklappning, men jag åker dem ändå.
• Jag önskar att jag fick min pappas ögonfärg, brun.
• Jag gillar tv-programet Project Runway!

Nu vet ni lite mer om mig, höhö!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0