eye



Fotade mitt egna öga precis med det nya objektivet. Det va så fint ljus in i köket så jag provade lite :) Jag är typ grovt fascinerad av irisar/regnbågshinnor. Tycker bara dom är så sjuk konstiga men häftiga. Haha!
Förövrigt tycks halsontet övergå i nysningar..icke bra icke bra. Sitter och chattar lite med Elsa på facebook. Åker till Varberg den 19e, så det är typ bara 18dagar kvar!!!!!!!!!!!!! Oh herejisses jag kan inte vänta. Kommer bli så gryyyyyyymt kul. Hah, minns förra sommaren när vi låg och solade en hel dag. På kvällen märkte vi hur brända vi hade blivit så fick sitta och smörja in varandra med after sun hela kvällen i mormors svala källare. Ahahahaah! Nu ska jag kolla på grey's anatomy yey
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0