torsdag


älskar dom här bilderna! tog dom igår.

Kom hem från träningen för ett tag sen. Har käkat middag och suttit och snackat med mamma och grannen. Innan idag i skolan så städade vi. Slängde det lager med massa papper som låg på bottnen av mitt skåp. Det var en hel del! Sen käkade vi lunch och kollade sen på fotbollsmatchen mellan niorna och lärarna. Lärarna vann, haha! Efter det var jag, Molly och Alice tvugna att sitta och vänta tills klockan blev kvart över två. Vi skulle nämligen till personalrummet då. När vi kom dit var det några andra åttor och nior där och det visade sig att vi skulle få en check på 400spänn för vi hade fått höga poäng (alltså betygen). Vi fick tårta också, hihi!
Efter det stack jag hem, och sen åkte jag till träningen med Linda. Höll på att dö av värmeslag. Jääädrar vi varmt det va! Nu ska jag fixa lite grejeeeeeeeeeeeeer ciao!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0