sommarlov..what did you say?




Jahapp, så här ser jag ut idag. Vet exakt vad ni tänker. Vafan har hon en svart klänning på skolavslutningen?! Ja, det har jag, haha. Har faktiskt ingen speciell anledning heller! Hittade den i en affär med mamma och nu kör vi på denna. Det är två lager, ett som är tunnt svart och ett ytterst med blommigt spets. Mahaha ser ju helt sjukt ut på sista bilden. Om man spelar fotboll blir man inte brun på axlarna...höhöh.
Börjar inte förens klockan 11 så det är sooooooftisch! Ska alltså sticka iväg om 45min :) Hoppas alla får en gryyyyyyym fredag. Stackars Linda, Jonna, Kayla och Maja slutar inte förens på onsdag nästa vecka :( mohaha :D:D:D:D Ciao kompisar!
Känner mig lite såhär just nu hhahahh:



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0