sommar som in i norden



Jädrar vilken härlig dag! Har badat med massor av roliga tjejer hela dagen! Har varit hemma och ätit lite och om ett tag ska jag typ ut igen och så ska vi bada igen, haha! Så himla varmt har det varit och på himlen ser man banne mig inte ett moln :) Åhhh kan det inte vara sommar året om? Astrid har kommit tillbaka från spanien (hon är brun som en...jag vet inte vad!) och yyyeeeeeeeeeeees va härligt jag har det! Har inte haft framme kameran på länge så därför har jag inga bilder att lägga ut. men det är ju så fint väder ute, jag hinner inte meeeed

Saknar alla mina vänner hemma i Stockholm...men om snart två veckor ska jag åka med mina två korkade kompanjoner Yassin och Molly till France. Maahahha hoppas vi kommer tillbaka levande! Heremingud..hur ska det gå? JAJA SNART BLIR DET ÖSTERSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUND!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

ÖSTERSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUND

2011-06-30 @ 14:00:43
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0