GEKÅÅÅÅS



Stan, hem, hamnen, Getterön, hem, ullared, hem.
Dom där orden beskriver min dag. Köpte den där assnygga bikinin på hm, ni vet den där vita som är lite glittrig/guldig typ. Moohhaha! Sen har jag varit i hamnen med morfar, johanna och harald och kollat på massa fina båtar. Efter det fikade vi på Getterön och sen åkte vi hem. Vid 4 åkte vi till Ullared hela gänget och där köpte jag massa grejer som jag måste ha med till östersund och frankrike. Typ schampoo, balsam, tandborste, tandkräm, duschcreme och lite sånt :) Ebba, Astrid, Siri och Elsas träningar slutar nu klockan åtta och senare ska vi träffas och sen ska vi sova hos Elsa! Fett mä kuuuligt.
Hoppas ni får en härlig torsdagskväll. Här är det mörkt på himlen så det kommer nog börja regna snart...buuh!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0