fredaaaag

Här kommer en bild på en parfym jag fick i julklapp. Doftar väldigt gött ! :)
Klockan är snart halv tre och jag sitter i soffan och pustar ut. Har nyss haft världens största städning i mitt rum. Jag kan verkligen inte småstäda! Om jag ska städa, då fanken är det storstädning. Jag plockar ut varenda liten grej ut ur mitt rum (förutom sängen, garderoben och skrivbordet) och damsuger varena litet damkorn. Jajajajajaaa. Ikväll ska jag kanske träffa Linn och kanske Molly eller någon annan. Det ska bli kuuuul :D
Resultatet av min städning


Det ser inte särskilt städat ut kanske, men det är inte dammigt iallafall!
/elin

Kommentarer
Postat av: fannyy

Åh , ditt rum är så mysigt!! :)

2011-01-08 @ 11:32:35
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0