bilder från nyåååår

Nu är det ett nytt år! 2011! Hur konstigt är inte det? Det känns som att det var igår som det blev 2010.
Igår käkade vi middag hos Hörbäck och sen gick jag och Astrid till Hannah! Där var det typ massa tjejer och vid halv tolv så vandrade vi genom stan ner till fästningen. Vädret var inte direkt det bästa...det blåste som in i fasiken! Sen kom fyrverkerierna och jag och Siri stog som galningar och fotade. Haha och efter typ en minut så börjar siri tjuta "aaaaaaaaah mina fingrarrr" och jag ba "eeeehhehehh ajajajaajajj". Några fina bilder blev det tror jag...eller jag vet inte. Efter allt pangbong så gick vi tillbaa till Hannah och va där ett tag, sen gick vi hem! Hela kvällen va fett ruulig och tänk att det är ett helt nytt år nu! 2011 ska bli ett superbra år och tänk att snart är det vååår och sen är det SOMMAR. Gott nytt år allihopa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0