Asuuus



Tyckte den här bilden var passande till just den här dagen. Eller inte. Jag hittade faktiskt den bland exempelbilderna på MIN NYA DATOR! Jag fick ju datorn egentligen i julklapp, men vi hade inte bestämt vilken jag skulle ha så jag fick ett kort där det stog att jag fick en dator. Men igår så fick jag den! Wiihoo :) Det är en jättebra Asus. Den är fett snabb och har fett sköna knappar. Fett assooo! Hehehheheh.
Idag är det fredag och jag har skrivit so-prov under en timma. Jag ser seriöst non stop i en timma, utan att stanna en enda gång. När jag äntligen kollade upp från pappret så kokade mitt huvud och mina kinder var illröda. Jesus Amalia! Sen gick jag hem och sen handlade jag med mamma. Till middag åt vi räkor och massa gott :):) tummen upp tummen upp. Och nu ska jag göra ingenting. Ska bara stanna hemma hela kvällen och typ dega som fasen. Känner att jag behöver det efter den här veckan.
Imorrn är det match och sen ska jag hem och kanske gör nåt med nån på kvällen !

/elin

Kommentarer
Postat av: hana

hahahaha asus som det jobbiga ackordet!! haha

2011-01-28 @ 22:20:35
URL: http://beachbabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0