tisdag!

Min blogg är jättetrist för tillfället. Känns som allt jag skriver är tråkigt och inga roliga bilder. Jag tror det har med mörkret att göra. Det är mörkt när man går till skolan och mörkt när man går hem (ganska iallafall). Enda gången det är hyffsat ljust ute är när jag sitter vid en skolbänk. Detta bidrar till ingen fotografering (oj va fult dedär lät). Hoppas på att det blir ljusare dagar fort som fanken (!) så det blir lite fina bilder här i bloggen. Ny design är ett måste också!
Här kommer nåt som ni kan läsa...öh.. ja typ.

Vad heter du? Elin Kerstin Andersson
När föddes du? 18 april 1996
Var bor du? Stockholm på söderrrrrmalm
Vart är du ifrån? Sverige
Vilken skola går du i?  Mariaskolan
Dina intressen? Fotboll, gitarr, fotografering, kompisar!
Har du några syskon? Harald 18år, Johanna 20år!
Vilken skostorlek har du? 37-38
Sjärntecken? Vädur
Är du höger/vänster hänt? Höger
Din ögonfärg? Blåa..? Eller?
Din hårfärg? Blondin
Favorit årstid? Sommaren!!!!!!!!!!!!! Och våren
Favorit mat? Åh vad svårt....älskar allt!
Favorit artist? Ähhhhh asmånga.
Favorit resa? Alla typ! Grekland, Spanien men framför allt USA!
Favorit sport? Fotboll helt klart
Favorit frukt? Hmm..riktigt hårda och syrliga äpplen är sjukt gott (lite svårt att äta just nu pga tandställning!
Favorit djur? Hund
Favorit nummer? 4 (numret på matchtröjan)
Favorit film? Grymt svårt..
Favorit parfym? Har tre stycken..Cancan-Paris Hilton, SJP NYC, Chiffon- Victora's Secret!
Favorit chips? Svenska lantchips
Senast du grät? I söndags faktiskt. Blev så jäkla sur på att jag blev förskyld. Gråter inte så ofta annars tror jag.
Senast du skrattade? För typ 5minuter sedan
Senaste låten du sjöng? Baksmällan med PEtter och September, haha
Senaste filmen du såg? Eclipse! Kollade på den idag! Var ju hemma för jag är förskyld
Senaste gången du spydde? Lääääängesen
Senaste gången du var i Göteborg? Öhh typ senast jag åkte till Varberg..alltså på jullovet!
Hur många olika länder har du varit i? Grekland, Spanien, Usa, Danmark så typ 4!
Hur många kuddar sover du med? 2st
Vad är det värsta vädret? Hm..svårt! Antingen sjukt iskallt eller sjukt, fruktansvärt asvarmt!
Har du ig i några ämnen? Neeee
Hur va ditt senaste inkomna sms? Från papi
Föredrar du att ringa eller smsa? Ringa tror jag, haha. Konstigt va? Men hallå, det går ju typ 3213 gånger snabbare. Nejmen jag vet inte. Båda!
Hur stor är din säng? ingen aning, helt vanlig. MEN SJUKT MYSIG
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En pensel...?
Vilken var den senaste bok du läste? Elsas värld av Sofie Fahrman
Vad heter dina bästavänner? Har många! Vill inte peka ut några
Vad vill du gå för gymnasium? Har absolut ingen som helst aning. DET KÄNNS JU ASBRA verkligen
Vart vill du bo i framtiden? Stockholm tror jag. Eller kanske varberg :)
Har du sovit utomhus? Ja, på Stellas terass! Vi vaknade av att det spöregnade (om ni undrade)
Har du skolkat? Nope
Har du varit kär? Ärligt talat så vet jag faktistk inte. Men jag har inte varit riktigt, riktigt kär, det tror jag icke.

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0