we♥it



Detta är inspiration till tusenmiljonermiljarder. Vet ni hur sugen jag blir på att fota när jag ser dom här bilderna? Det är sjukt.

Längtar sjukt mycket efter sommaren. Då blir det mycket fotograferande vill jag lova. Min dator kommer koka över med bilder. Jag minns i somras när jag, Molly och Petra åkte ut till nån sjö i typ Nacka. Vi gick in i nån skog och hittade värsta bästa stället att bada på. Vi låg och skalpade jättelänge och sen låg vi och läste tidningar i solen. Jag minns hur himla skönt det var. Bara va med kompisarna och slappa. På hemvägen satt vi och väntade på bussen i typ timmar (haha, nä, men det kändes som det!). Till slut kom den och alla vi fyra somnade på bussen tills vi skulle gå av. Haha! Gud va trötta vi var. Det är ändå väldigt härligt att det finns sånna ställen att åka till som ligger nära Stockholm. I sommar måste vi helt klart åka dit igen. Gud va jag längtar.

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0