gal1 gr8 höhö



Goddag :)
Sitter och sörplar forest fruit te. Den här veckan kommer bli fett lugn. Bara ett enda prov! Det är fan (ursäkta språket) första gången på länge. Sååå ikväll ska jag bara plugga en aning no och sen kan jag chilllaaa gal1. Mamma och jag ska även göra blomkålsoppa. Hoppas den blir gooooood, älskar blomkålsoppa.
Kom på att jag fyller år snart. I april. Det är ganska snart. hehehehheheheheehehhehehehhehehhehehehehehehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehhehehehheheehhehehehehehehehehheheheh
hehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehhehehhehehehhehehehehhehehehheeh
Nu blev jag lite sur. Jag vill fota men det är mörkt ute. KuL

/elin

Kommentarer
Postat av: Linda

du får fota soppan :D och sen skriva om den va god

2011-02-21 @ 17:11:31
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0