bildbomb från fromexmässan




Himlans va mycket bilder det blev! Men iallafall, för någon helg sen var jag, mamma, Lynn och Åsa (min gudmor och hennes syster!) på formexmässan. Lynn och Åsa jobbar på en affär i Varberg som heter Define och där finns värsta fina grejerna. Krukor, blommor och massa inredningsgrejer. Allting i den affären vill man ha. Allt är så fint med massa fina färger. Det är även en fotograf som heter Lennart Janko och hans fru som har fotografier och stickningsgrejer i affären. Supermysigt!

På formexmässan går man runt och kollar på allvärldens grejer som man kanske vill köpa in till sina affärer (om jag har fattat det rätt!). Sakerna som finns i Define (cult design) hade en monter och Maria Montazami hade en egen monter. Hon han ju en egen väskkollektion och andra grejer som hundkoppel och smycken och en stor fet gigantisk skål med ostbågar. Hehe! Hon själv var också där och jag tog ett kort med henne också. Hon var väldigt lång och hon ser ut precis som på tv. Hehehehhh nu har ni fått se lite bilder därifrån, jag har lixom glömt bort det lite.

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0