if you're a bird, I'm a bird






• Jag tycker det är jättefint att ha lugg, men jag själv skulle aldrig skaffa det.

• Jag tycker det är mycket roligare att fota på sommaren

• Jag älskar att hänga ut mitt täcke och mina kuddar på balkongen en stund innan jag ska lägga mig. Då blir det kyligt och sköööööööönt!

• Jag längtar till våren

• I sommar ska jag åka till Frankrike igen!

• Jag vill lära mig åka longboard

• Jag vill sommarjobba typ dom två första veckorna på sommarlovet

• Jag vill bara ha sommar

• Jag har ont i halsen

mhmmmmmmm


/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

kommer du ihåg att vi ska sommarjobba samma vecka så kan vi hänga på kvällarna efter jobbet ;)?

2011-12-07 @ 15:24:59
URL: http://lindaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0