helgen



Tänkte ta och berätta om min söndag.

Dagen började med att jag gick upp runt tio. Jag åt frukost och satte på mig träningskläderna. Mötte Linda på bussen och for iväg mot erikstalshallen. När vi knappt hade kommit halvvägs så träffar vi Evelina som säger att träningen är inställd...bööh. Det var nåt himla basketlag som hade tagit vår plantid! Så det var bara att åka hem igen...
Satt och pluggade en stund med min syster, men efter ett tag gick jag hem till Linn där vi myste med lussebullar och julmust. Kollade på tv och degadeeeeeeeeee! Vi typ skrattade åt allt möjligt. Vid 4 träffade vi Fanny en sväng och gick en promenad i mörkret. Sen knallade jag hem :) Har varit en mysig helg tycker jag! Igårkväll var jag med Linn och Fanny också. Vi var först hos Fanny och sen gick vi ut och sen hem till mig och drack te. Börjar bli lite standard med tedrickning!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0