where did you go? what did you do?


Här kommer några bilder från de senaste dagarna! 1: Petra kramar Molly på lektionen hehe! 2: Bild från Filadelfiakyrkan där Freddie Wadling spelade igår. 3: Jag och Molly :) 4: Jag, Betty (i bakgrunden haha!) och Molly!

Precis som de flesta andra så har jag jullov nu! Började skolan vid nio och ungefär klockan 11 slutade vi. Vi  käkade pepparkakor, drack saft och sen fick vi betygen också så det gick toppen :) När vi hade slutat drog jag, Felicia, Linn och Fanny hem hit till mig. Linn och Fanny åt lite nudlar sådär, allt för att fira att vi nu har loooov! Felicia gick till frisören, vi andra fortsatte babbla. Fanny gick hem, Linn och jag fortsatte babbla (och tog sjukt fula bilder med min webbcam. om ni är snelllllllllaaaaa så kan jag visa några sen). Nu har även Linn gått hem så jag och Harald hänger i köket och lyssnar på massa najs musik och lagar mat. Eller okej....han lagar mat,  och jag sitter still.

Förövrigt så känns det grymt med lov. Julafton om två dagar!!!!!!!! Fett mys! Nu har vi en julgran här hemma också! Yeyeeyeeye. Nu ska jag avsluta detta inlägg och önska er en härlig torsdagskväll!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0