The first snow

Dagen är här. Dagen då den första snön kom! Tog bilden nyss med iphonen från balkongen, och jisses vad det öser på nu alltså! Kanske vaknar upp imorgon med värsta vinterlandet utanför fönstret... Ganska mysigt men usch så kallt! Hoppas bara det blir mycket snö på en gång så det inte blir helt slaskigt och blött, det är fett jobbigt.
Kom hem från muk för en stund sen. Jag, linn, Felicia, Yassin, Isidor och gabbe satt och snackade där med Medin hur länge som helst. Bara babblade och skrattade åt helt knasiga grejer. Mysigt!
Nu har jag satt på mig min förtjusande Morgan-tröja och ska snart krypa till sängs. Imorgon börjar jag nämligen 8.10 med klassråd. Det kan inte bli mycket bättre! :D
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0