dagen före





Dan före dopparedan idag! Dagen börjde med att jag och syster Johanna åkte in till stan för att fixa lite julklappar. Sedan mötte vi mamma och åt lunch tillsammans med henne. Efter det letade vi vidare lite, och när vi var färdiga så åkte jag hemåt och träffade Linn. Vi två träffade sen Yassin och Maja hemma hos Maja. Vi hade mys och spelade nåt konstigt spel med superlätta frågor (ändå var det många av dom som vi inte kunde...bra jobbat där). Vid 5 drog alla hem och sen dess har jag ätit middag med familjen, slagit in julklappar och klätt granen.

Här hemma är det mys på hög nivå. Julklappar är gömda här och där och imorgon bär det av till farmor i Huddinge. Kommer säkerligen bli hur gött som helst imorgon med massa god mat och kalle anka och grejor! Vet inte om jag kommer blogga något efter detta, så det är lika bra att jag säger GOD JUL till alla! Hoppas ni får en jättebra julafton och allt så hörs vi om några dagar igen! GOOOOOOOD JUUUUUUUUL! :D Förresten?! Vart är snön?! KATASTROF! Det verkar bli en jul utan snö i år alltså....inte kul! Nu har det typ börjat regna också...:( va fanken är dette? Jajaaaaaaaaa............

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0