before and after - lussebulledition!!!






Igår kom min mor hem med ingredienser till lussebullar! Vi satte genast fart med att fixa degen och efter 40 minuter hade den jäst klart. Jag började knåda och greja för att sedan börja göra sånna där långa korvar. En sak är saker, jag blev lite galen i början. Fick verkligen inte till den rätta tekniken! På typ en kvart hade jag gjort 2 stycken....men efter ett tag gick det bättre. Några lussebullisar fick lite pärlsocker på sig också? Konstigt...jaja! Goda vart dom iallfall!

Kom nyss hem från skolan. Jag och Yassin rockade loss på musiken. Vi skriver egna låtar och våran har blivit ganska bra faktiskt! Bättre än vad jag trodde att den skulle bli ;) Men nuu är det helg! Skönt som fanken :) Och gissa vad som händer ikväll? BREAKING DAWN!!! DUDUDUDUUUUUUUUUUUUUUUU! Åhåh! Ska bli fett spännande! Mitt coola gäng (dvs. mamma, pappa, brorsan, syrran och syrrans pojkvän) ska typ först dra och käka nåt och sen blir det bio. Myspys.
Ha det bra så länge!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0