söndag



Idag har det regnat, regnat och regnat. Nu är himlen typ kolsvart och det blåser massor! Känns som höst :(
Träffade iallafall Maja, Yassin, Petra och Stella tidigare idag. Vi satt hemma hos mig och snackade. och drack saft, haha! Jag, Petra och Maja spelade in massa konstiga filmer på min mobil också...vi är typ världsmästare i att spela in knäppa filmer. På tal om ingenting, ser ni hur mörkt mitt hår har blivit? Inte bra, inte bra...

Har packat och fixat ett tag nu för imorrn åker jag till Varberg med min fader och moder. Har med mig datorn och kameran så jag ska försöka fota lite! Har inte fotat "på riktigt" på senaste tiden känns det som, så det ska jag göre. Jag och tjejgänget där ska åka till Liseberg någon dag så det kommer nog bli toppen :)
Vi höres och synes kompisaaaaaaaar
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0