4 dagar


härlig bild från la france :)

Inatt drömde jag att min tandställning gick HELT sönder. Ståltrådarna stack ur min mun åt alla håll och jag kunde typ inte andas, haha. Fett creepy! Gummisnoddarna är inte mina bästa vänner just nu heller, FAN va störande dom är! HrmHrm, jaja. Har packat det mesta av mina grejer så jag slipper göra det ikväll, vid tolv imorrn går flyget och sen kommer jag till stockholm typ en timma senare.
Igårkväll cyklade jag, Hanna, Ebba, Elsa och Siri bort långt som fanken ute på BONNALANDET för att palla jordgubbar. HAHAH! Vi kom aldrig så långt, utan vi körde förbi en tjej som heter Frida och stog och snackade där. När vi cyklade hem kände man verkligen att sommaren typ är över. Det var iiiiiiiiiiiiiskallt. Och jag hade ändå på mig en tjocktröja och jeans.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0