två filmer jag längtar sjukt mycket efter är....





Breaking dawn och Hunderspelen!
Breaking dawn har man ju längtat efter i evigheter. Ända sen man läste boken för typ 2 år sen. Fasen va spännande det kommer bliiiiiiiiiiiiiilililillilililiiiii. Det kommer ju hända sjukt mycket saker och heregud jag kan inte föreställa mig hur allting kommer se ut på film! Snyggingarna Taylor och Robert är ju med också ;);) (taylor är snyggast. nej robert.... nej båda)

Hungerspelen kommer ju på film också! Vet inte när, men nån gång! Alla tre böckerna är ju så himla bra, så jag hoppas att filmen inte förstör något. T.ex. jag har en bild i mitt huvud om hur Peeta ser ut. Han är lång, stor och har blont hår. Men om jag ser filmen och det visar sig att Peeta är brunett och är smal och kort, DÅ ÄR DET FAN STÖRANDE. men jaja! Vi hoppas på det bästa helt enkelt! Längtar, längtar, längtaaaaaaaaaar!

/Elin
Glöm inte att ställa frågor på min frågestund !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0