stockhome



HallåHallå! Nu är jag hemma i Stockholm igen! Direkt efter min kära syster och bror hämtat mig på Bromma flygplats så träffade jag mina polarpolare Jonna och Linda. Har inte träffat dom på 353475 år så det va riktigt roooligt :) Vi umgicks med Jonnas söta lilla (skelögda) vovve Doris också. Hon satt till och med i mitt knä!!! (hahahhahhha lindaaaa) Nejmen, Linda käkade en hamburgare på mc donalds och sen fick vi lite bråttom till träningen, men snabba som vi är så hann vi. Sprang 6km runt hammarbyhamnen och sen gjorde vi lite övningar i trappor och sånt :) Vi typ dog lite.
Efter träningen träffade jag Linn, Linnea, Fanny och Tova. Vi köpte thaimat och satte oss på zinken och proppade i oss det. GÖTT VAR DET, men fasiken va mätta vi blev! Vi typ satt där ett tag som ett gäng uppblåsta kossor tills vi orkade lyfta på fläsket och gå därifrån. Nu sitter jag hemma (och ja, jag är fortfarande mätt) och håller på att somna. Förövrigt är jag SJUKT sugen på chailatte från expressohouse. Idag när jag satt och väntade på flyget så gick jag för första gången och köpte en chailatte. Åh heregud va gott det va. Hur har jag kunnat missa denna fantastiska skapelse? Det är för mig en gåta.
/Elin

Kommentarer
Postat av: emmi

Kul att du är med och tävlar i dagens bloggare =)!

Allt bra med dig idag? ♥♥

2011-08-19 @ 11:05:26
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: emmi

Dagens bloggare är uppe och du kan redan anmäla dig till morgondagens!

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/todays-blogger-is-1.html#comment

2011-08-19 @ 15:41:06
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0