fredag



Jisses, känns inte som jag ser ut som mig själv på den här bilden.....läskigt. Gissa vad jag har gjort idag?? Jo, först har jag varit och köpt en bok och lånat en bok. Gick till biblioteket på medborgarplatsen och lånade en bok där och sen gick jag till skrapan och köpte en annan där. Men iallafall. Jag har precis gjort en liten makeover i mitt rum! Jag har inte köpt någonting nytt, utan bara snurrat möblerna lite och satt dom på andra ställen. Det känns lite konstigt...är så van att det ser ut på ett annat sätt! Men, nu ska jag pröva det här några dagar och se hur det känns. Skulle helst vilja kasta ut antingen mitt skrivbord eller min fotölj och fixa ett långt och lågt skåp med dörrar där jag kan kasta in lite jobbiga saker. Tänkte fota hur det blev sen också, är ändå fortfarande lite för krasslig för att fara ut på äventyr.
Hur som helst, även om jag kanske flyttar tillbaka allt som det var innan, så har jag fått en jädra dammsugning iallafall :)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0