Söndag här i varberg







HEJJJSAN! Har suttit på altanen med mormor ett bra tag med näsan i vädret! Riktigt härligt att solen stekeeeeer. Har också ätit pannkakor till lunch och om ett tag ska jag och Harald ta oss en tur på moppen! Jag kommer ihåg för nåt år sen då jag och Harald körde moppe och så satt jag där bak med en vattenpistol och så sprutade vi vatten på människor som gick förbi. Haha. Som tur va så var det en sjukt varm dag, så alla började skratta och blev glada för att de blev lite svalkade. De två första bilderna är från igår på tåget (lägg märke till fågelskiten på första bilden, hah), jag satt och läste andra boken av hungerspeleeeeen. DOM ÄR FETT BRA :DD De två andra bilderna är från idag. Mormor sitter och läser tidningen på sista bilden :)
Harald har tagit med sig sin dator så för tillfället har jag smugglat iväg den! Haha näee..men nu ska jag gå ut och sätta mig igen! Ha det så gött kompisar!
/Elin

Hade typ besöksrekord igår! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0