NÄMEN TJENA konstig tjej



En bedorande bild från i morse. Jag tänkte lite på ET när jag tog bilden, därav den konstiga halsrörelsen. (bara så ni vet!)
Dagen har varit bra. Efter skolan stack jag direkt hem och skrev början på min so-uppgift (skrev i förra inlägget ocksååååå). Efter jag hade ätit middag stack jag ut och träffade Linn och vi gick längst vattnet nere i tanto och bort till erikstalsskolan. Sen upp på Ringvägen och till Zinken en sväng. Sen började det regna så vi knallade hem. Nu är det ca 40min tills desperate houswives börjar (det var då ett jävla tjat om det där houswives varje vecka!) Nej men det ska bli skönt att slappa lite i soffan efter promenaden. Nu får ni ha det så gött allihope och söv gött i era sängar!
/Elin

Kommentarer
Postat av: KAROOFOTO -

svar: taaack:) ! du tar också fina bilder

2011-04-06 @ 12:49:47
URL: http://karoofoto.blogg.se/
Postat av: fridabengtsson

sv: kul att du är med :) lycka till!

2011-04-06 @ 14:53:15
URL: http://bengtssonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0