lata fan





asså jag är fan sjuk i huvudet. För tillfället är jag grymt arg och irriterad på min skrivbordsstol. Den har tappat en hjulet och om jag lutar mig 0,00000001 cm åt höger så välter hela stolen och stackars mig. Tror ni att jag har orken att skruva fast hjluet igen eller? Nej. I sånna falls skulle jag behöva lägga stolen på sidan och mecka och skruva i all världens tid. Fatta vilken ansträngning det skulle behövas! Men å andra sidan måste jag jämt sitta och luta åt vänster och spänna hela kroppen för att inte flyga i golvet. Haha och varje gång stolen vinglar till får jag hjärtklappning typ.
Ska jag utmana stolen och skruva på hjulet, eller ska jag fortsätta att luta åt vänster hela tin? fortsättning följer...

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0