eye



EY kompisar! Kom hem till knivsöder för typ en och en halv timma sen. Packade upp min väska med världens speedfart och handlade med mamma. Nu har jag precis laddat in alla bilder från Varberg på datan här och sitter och redigerar. Hade tänkt att räkna lite matte eftersom det vankas matteprov den här veckan, men jag hade tydligen inte med mig den från skolan, såå YES! Då slipper vi det för tillfället! Härligt Elin, härligt. Ikväll har jag lust att gå ut på en promme, men alla sitter typ hemma och muppar, så jag ska fixa lite sådär tills imorrn. Då är det dödens dag. Buhuhu orkar inte.
Ett riktigt gött lov har det varit iallafall. Igårkväll var jag på kurtinen med (nu ska jag rabbla upp alla) Astrid, Elsa, Ebba, Elin, Beata, Hanna, Julia, Isac och Kalle. Först skulle vi grilla, det gick ganska dåligt, MEN SEN BRANN DET SOM FASIKEN! Några korvar vart LITE brända sådär, men vafan! Sen spelade vi brännboll och höll på och fjanta oss på den där konstiga gungan. Det var faktiskt riktigt kul och jag kommer sakna alla varbergare så himla mycket, men jag kommer i sommar igen! :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0