black swan

Igår var jag, Linn, Petra, Stella och Betty på Black Swan. Jag tycker filmen var jättebra och sådär konstigt obehaglig. Vid några tillfällen började vi typ flabba för det hände nåt obehagligt.
Vi såg bion på Victoria på götgatan och innan vi skulle gå in i biosalongen så satt vi i det där lilla fiket. Plötsligt kom en man med världens fetaste kamera förbi utanför och jag ba "herregud vilken kamera!!" och pekar på honom. Alla kollar dit och han får syn på oss och börjar vinka. Vi ba känner vi honom? Sen kommer han in till oss och hälsar och börjar berätta om sig själv. Han berättar att han är fotograf och brukar fotografera människor här på söder och visar oss hans bilder. Han var fett skön och sen frågar han om han får ta en bild på oss och vi ba hehehe visst! Vi trycker ihop oss i soffan där vi sitter och han knäpper några bilder. Sen tappar jag imn biobljett på golvet framför mig så jag sträcker mig efter den och han ba "nej! stå still sådär!" jag ba vaaaaaa? och han ba "det blir en jättebra bild om du sträcker dig efter biljetten så stå still sådär". Sen knäpper han en bild till och så ger han oss sitt sånt där visitkort och ba "kolla in på min hemsida om ni vill", sen försvann han. Haha, det var ganska random asså!
Efter bion kikade vi in på muk, men sen drog jag hem.
/Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0